Reklamacje i zwroty

  1. Możliwość zwrotu dotyczy wyłącznie Kupującego będącego Konsumentem albo Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta. 
  2. Kupujący ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia wejścia w posiadanie Produktu przez niego lub wskazaną przez Kupującego osobę trzecią, niebędącą przewoźnikiem.
  3. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży, Kupujący wykonuje poprzez złożenie Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży (dalej: „Oświadczenie”) dostępnego w regulaminie sklepu pod linkiem https://maggiaart.pl/pl/page/regulamin-sklepu/. Do zachowania terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży wystarczy wysłanie Oświadczenia przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 2 powyżej.
  4. Oświadczenie może być złożone przez Kupującego w jakiejkolwiek formie, w szczególności na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Ustawy o prawach konsumenta. W celu usprawnienia realizacji prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży, Sprzedawca zaleca jednak złożenie Oświadczenia w sposób wskazany w ust. 5-7 poniżej. 
  5. Kupujący może złożyć Oświadczenie w formie:
    1. elektronicznej;
    2. papierowej.
  6. W przypadku wyboru Oświadczenia w formie elektronicznej, Kupujący powinien przesłać pocztą elektroniczną pod adres wskazany w § 1 ust. 4 lit. a Regulaminu wiadomość zawierającą następujące elementy:
    1. imię i nazwisko Kupującego;
    2. adres poczty elektronicznej;
    3. adres do korespondencji;
    4. wyraźne oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży;
    5. wskazanie produktów, którego dotyczy odstąpienie od Umowy sprzedaży;
    6. numer zamówienia;
    7. numer konta bankowego 
    8. data złożenia zamówienia
    9. kody PKD działalności gospodarczej prowadzonej przez Kupującego (jeżeli Kupujący jest Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta).
  7. W przypadku wyboru Oświadczenia w formie papierowej, Kupujący powinien wydrukować i wypełnić formularz stanowiący Załącznik nr 1 do Regulaminu a następnie wysłać go wraz z produktem pod adres wskazany w ust. 10 poniżej. 
  8. Odesłanie Produktu powinno nastąpić pod adres:
    Firma FEMO Marzena Jastrzębska
    Dębowica 30
    21-404 Trzebieszów

Po oderwaniu metki z fascynatora, toczka lub innego asortymentu zwrotów nie przyjmujemy

  1. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
  2. Zwrot płatności dokonanych przez Kupującego następuje po otrzymaniu przez Sprzedawcę odesłanego Produktu. Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu standardowego przelewu. Kupujący nie ponosi kosztów zwrotu dokonanej płatności.
  3. Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
  4. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje Kupującemu w przypadku, gdy:
    1. Produkt jest rzeczą nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według specyfikacji Kupującego lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    2. Produkt jest rzeczą ulegającą szybkiemu zepsuciu lub mającą krótki termin przydatności do użycia;
    3. Produkt jest rzeczą dostarczaną w zapieczętowanym opakowaniu, której otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    4. Produkt jest rzeczą która po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, została nierozłącznie połączona z innymi rzeczami;
    5. Produkt jest nagraniem dźwiękowym lub wizualnym albo programem komputerowym dostarczanym w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  5. Kupujący zostaje obciążony kwotą za wysyłkę, pomimo zwróconego towaru.
  6. Kupujący dokonujący zakupu przy darmowej wysyłce (200zł płatność z góry, 300zł płatność za pobraniem), ponosi koszty wysyłki w przypadku gdy zwrócone produkty nie przekraczają kwoty darmowej wysyłki. Wówczas zwrot kosztów zostaje pomniejszony o kwotę wysyłki (17zł Paczkomat InPost, 18zł kurier InPost, 28zł pobranie InPost).

Reklamacje dotyczące Produktów

  1. Na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi względem Kupujących będących Przedsiębiorcami albo Przedsiębiorcami na prawach Konsumenta jest wyłączona. Dalsze postanowienia niniejszego § 9 dotyczą wyłącznie Kupującego będącego Konsumentem.
  2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego z tytułu rękojmi, jeżeli nabyty przez niego Produkt ma wadę fizyczną lub prawną. Realizacja uprawnień Kupującego wynikających z rękojmi następuje zgodnie z przepisami art. 556 i n. Kodeksu cywilnego, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego § 9. 
  3. Kupujący zgłaszający reklamację z powodu wad Produktu, powinien przesłać:
    1. własnoręcznie podpisane oświadczenie reklamacyjne, stanowiące Załącznik nr 2 do Regulaminu;
    2. dowód zakupu Produktu lub jego kserokopię;
    3. Produkt objęty reklamacją;

pod adres:
Firma FEMO Marzena Jastrzębska
Dębowica 30
21-404 Trzebieszów

  1. Kupujący, który złożył reklamację i dostarczył objęty nią Produkt Sprzedawcy, może żądać od Sprzedawcy zwrotu poniesionych kosztów jego dostarczenia. W przypadku:
    1. uwzględnienia reklamacji - Sprzedawca niezwłocznie zwraca Kupującemu koszty dostarczenia Produktu objętego reklamacją;
    2. nieuwzględnienia reklamacji z powodu jej bezzasadności - koszty dostarczenia Produktu objętego reklamacją nie podlegają zwrotowi. 
  2. Termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia na nią odpowiedzi wynosi 14 dni od dnia dostarczenia Sprzedawcy Produktu oraz prawidłowo wypełnionego oświadczenia reklamacyjnego. Brak odpowiedzi w terminie wskazanym w zdaniu poprzedzającym jest równoznaczny z uznaniem zasadności reklamacji przez Sprzedawcę. 
  3. Odpowiedź na reklamację Sprzedawca wysyła Kupującemu pocztą elektroniczną.
  4. W przypadku gdy usunięcie wady Produktu lub dokonanie jego wymiany na Produkt wolny od wad nie jest możliwe, Sprzedawca informuje Kupującego o możliwości złożenia przez niego oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpienia od Umowy sprzedaży. W zależności od wyboru Kupującego, Sprzedawca zwraca Kupującemu całość lub część ceny za Produkt wadliwy w terminie 14 Dni roboczych od dnia dokonania przez Kupującego wyboru jednego ze świadczeń zaoferowanych przez Sprzedawcę.
  5. Kupujący nie może odstąpić od Umowy sprzedaży, jeżeli wada Produktu jest nieistotna.

 

Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną

  1. Użytkownik może złożyć reklamację w przypadku, gdy Sprzedawca świadczy usługi drogą elektroniczną w sposób niezgodny z Regulaminem, czego skutkiem jest w szczególności nieprawidłowe działanie sklepu lub któregokolwiek z jego elementów.
  2. Użytkownik składający reklamację z powodów wskazanych w ust. 1 powyżej, powinien przesłać pocztą elektroniczną pod adres wskazany w § 1 ust. 4 lit. a Regulaminu wiadomość zawierającą następujące elementy:
    1. imię i nazwisko Użytkownika;
    2. adres poczty elektronicznej;
    3. opis dostrzeżonych nieprawidłowości.
  3. Do reklamacji, o której mowa w ust. 3 powyżej, postanowienia § 9 ust. 5-6 Regulaminu powyżej stosuje się odpowiednio.

Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić Ci najlepszą jakość na naszej stronie! Polityka prywatności

Rozumiem